måndag 11 januari 2010

Ännu en ny vecka

Så var det måndag igen, veckorna bara rusar iväg. Vi har fortfarande kallt men det börjar så smått bli lite mildare, idag var det bara -15. Ikväll har jag faktiskt varit ute och gått i nästan en timme, det är ju skönt bara man har rätt kläder på sig.

Vi har haft en riktigt härlig helg, i lördags åkte jag och Hanna med barnen och badade. Det var verkligen super skoj och som Abbe trivdes. Han var helt till sig, busade och sprattlade som en fisk i vattnet. Han somnade som en stock efter badet, jag hann inte ens med att lämna parkeringen. Sedan sov han i två timmar, jag fick väcka honom för vi var bjuda till Ann och Linne på middag. Att bli bortbjuden på mat är bara så härligt.....

I söndags plockade vi bort alla julsaker och städade överallt, känns så skönt nu. Sedan kom kära Nonno och hälsade på oss. Vi hann även med att möblera om en del, det blev faktiskt riktigt bra det enda som saknas nu är nya köksgardiner. Får se om jag fixar det i helgen.

Det var lite om vår helg, hoppas att ni också haft en mysig helg.

Inga kommentarer: