lördag 21 maj 2011

Sommarkänslan

Nu börjar det mer och mer att kännas att det är sommar. Det doftar så gott när man är ute, syrenerna är snart helt utslagna. Äppelträden är i full blom. Ja, jag älskar verkligen sommaren.
Igår var det en toppen dag, vi var ute och grejade hela eftermiddagen och kvällen. Albin hjälpte mig att planetera blommor och göra fint i trädgården. Vi varvade detta med att spela fotboll, vilket är denna killes stora favoritsysselsättning förutom att snickra då. Idag ska vi gå på fotboll då pappa har hemmamatch.
Sedan åker jag till Stockholm och hälsar på mina vänner Kattis och Therese, ska bli mysigt att snusa på deras bebisar. Kommer väl längta ännu mera då....
Jag sover kvar hos Kattis till imorn, skoj, skoj...

Vi har nyss ätit frukost och det blev det somrigaste man kan äta tycker jag, jordgubbar, havrefras och kall mjölk. Albin -det här var gott mamma!!!
Nu ropar lillkillen, dags för legobygge...

Ha en underbar dag mina vänner.

Inga kommentarer: