söndag 8 maj 2011

Fina bilder från Stödehelg


Mys med morbror, vilken även nu är hans store idol.


Tvätta bilar har vi gjort i helgen, Albin passade även på att tvätta mormor och morfar lite :)




Vi har haft en toppen helg i Stöde, jag har verkligen fått vila och tagit det lugnt. Albin har mest varit med mormor och morfar.
Igår var jag in till stan och träffade Maria, Kricken och Linda. Vi ät god thaimat och pratade en massa, det var så länge sedan vi alla träffades.


Nu åker vi hemåt men snart kommer mamma och pappa ner till oss, så det känns bra.


Tack för allt, kram

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Vad roligt med en bild på dig min vän. Tänk att det ligger en till där inne i magen. Jag är så glad för din skull för jag vet vad du har att vänta dig och det är verkligen underbart att få ett andra barn!

När jag tänker tillbaka på de 9 veckor som gått sedan vår lille Jack kom till världen så är det bara med glädje och en känsla av att han berikat vårt liv och gjort hela vår familj ännu lyckligare än innan.

Må så gott och stor kram till dig, fina du!