fredag 26 februari 2010

Nu är vi framme...

Tågresan hit gick verkligen över förväntan, Albin hade super skoj på tåget. Vi fikade, lekte med bilar, läste böcker, tittade ut... Tiden gick fort, vi kom fram precis på utlovad tid.

Vi har hunnit med att träffa Maria och hennes ljuvliga barn. Albin och Cassandra började leka direkt, det är ganska fascinerande att se vad de finner varandra i leken fast det skiljer 3,5 år. Linda S har vi träffat, det var verkligen kul, det var länge sedan sist. Farbror Per och Frida var här igår och fikade, hoppas att vi hinner ses lite till innan vi åker hem. På kvällen kom Magnus och Jenny förbi på lite kvällsfika, de kommer även ikväll och stannar tills imorn. Jag saknar verkligen min bror, ska bli kul att "rå" om honom ända tills imorgon. Jenny är så snäll, hon hade köpt en bok till Albin som snabbt blev en favorit.

Nu ska jag åka till stan och klippa mig och shoppa lite, Albin blir hemma med mormor. Han tycker så om mormor och morfar, fast de inte ses så ofta så är han inte ett dugg blyg utan springer fram till dem. De leker och busar....
Idag kommer pappa Arvid upp, vi längtar efter honom nu.

Ha en trevlig helg mina vänner, kram!

Inga kommentarer: