tisdag 9 februari 2010

Det är mycket nu....

En liten uppdatering....
Ja det är full fart här hemma, tiden går så fort, bara måndag och fredag. Vi mår alla bra, Albin är mkt bättre i sin mage sedan vi börjat med mjölkfri kost, det känns så bra!
Har verkligen massor att göra på jobbet, det är kul men lite stressande. Jag trivs iallafall super bra med mitt jobb.

Även om Albin börjar säga flera ord så blir han så frustrerad när vi inte förstår vad han "säger", han vill så mkt och vi förstår inte allt. Men det känns bra att han börjar säga flera ord och det blir mer för varje vecka som går.

Ikväll har vi varit hos Albins kompis Runa och lekt lite efter maten, Albin var inte på sitt bästa humör, han var så trött.... Men de lekte på och efter vi hade fikat så gick vi hemåt. (Eller jag gick och Abbe åkte snowracer).

Nu ska jag gå å lägga mig, är så trött.
Kram på er!

Inga kommentarer: