tisdag 6 oktober 2009

Nu är han pigg igen

Nu är lille Ablin pigg igen så otroligt skönt! Nu är det full fart, han äter nu också mat! Inte riktigt lika mkt som innan men han är på god väg.
Ikväll har vi mest slappat, Albin var ganska trött efter maten så det blev en tidig kväll. Han somnade som en stock efter bad och välling. Nu ska jag sätta mig och kvällsfika lite och se på Desperate Housewifes. Först måste jag bara kolla pannan, tycker det är lite kallt inne. Ja jag vet hur det lät, kolla pannan. Ja man är ju ensam på veckorna och då är det bara att fixa och dona. Förresten så var jag och hämtade pellets igår. Så har jag det....

Ha det så gott, kram

Lite bilder på grabben som leker på sitt rum



2 kommentarer:

Frida sa...

vad bra att han använder pusslet :) <3

Nonno sa...

Albin "Kermit" Jansson. :)