onsdag 16 september 2009

Mmmm kräftor

Det var ett tag sedan jag skrev något men tiden räcker inte till alla dagar. Men nu kommer det iallafall....

Ifredags var det äntligen dags att mumsa kräftor, det är ju bara så gott. Jag kan verkligen äta hur många som helst. Min kompis Kattis och jag vi skulle kunna slå rekord i kräftätning, hon är nog den enda jag känner som tycker det är lika gott som jag tycker.
Iallafall så var vi hemma hos Cilla och Micke och åt, barnen åt även dom med god aptit. De åt paj, korv och lite av varje. Albin var väl inte så förtjust i de röda djuren.
Vi hade en riktigt mysig kväll. Vädret var strålande, barnen var glada och maten var god, vad mer kan man önska sig!Ronnie drar hela busligan, Abbe, Emilia och Nike i skrindan, och fort skulle det gå...

Inga kommentarer: