lördag 26 september 2009

Internet trassel

Varför det inte har kommit några inlägg på ett tag är pga internet trassel, vi har byt bredbandsbolag men nu är vi på G igen.

Vi har hunnit med en del sedan sist.....
Vi har bla annat varit på 60 års kalas, Albins farfar fyllde år förra helgen så då var vi i Stockholm. Det var en väldigt trevlig och lyckad helg.

Lite fotboll har vi hunnit med, pappa Arvids lag ligger 2:a i serien så det är väldigt spännande. Imorgon är det dax igen så då ska vi gå och heja. Det är en härlig känsla på matcherna nu, klacken gör sitt för att få upp stämningen och de lyckas galant.

Igår sov Abbe hos sin farmor, det var jätte skönt att få sova en hel natt. (Han kan forfarande vakna lite på natten). Nu har jag duschat och ätit frukost i lugn och ro framför tv, när gjorde man det sist.... Det var så skönt men nu börjar man längta efter lill killen. Han är verkligen så otroligt härlig nu, han snappar upp så mkt och han försöker säga massa nya ord. Ja han är det bästa man har. I onsdags efter att jag hämtat honom från dagis och jag stod och lagade mat så kom han springande mot mig och gav mig världens puss och slog armarna runt mig, hur glad blir man inte då. Mitt hjärtat bara smälter...

Idag har vi inte några direkta planer (skönt) utan vi tar dagen som den kommer... Imorgon funderar jag på att åka till IKEA det är en del saker som jag behöver.

Ha det så gott i det härliga höstvädret-

1 kommentar:

Therese sa...

Besök i Stockholm utan att hälsa på oss godtas INTE. Det här var andra gången... :( Nästa gång ni är i hufvudstaden vill vi träffa er! Puss!