tisdag 1 september 2009

Albin plockar svamp

Idag blev Albin och jag bjudna på middag hos farmor, vilket alltid är lika härligt. Idag bjöd hon på en korvgryta som både gick hem hos mig och Abbe. Efter maten så följde vi med farmor och plockade svamp. Albin var jätte duktigt på att plocka svamp och lägga de i hinken. Han ville också att mamma skulle smaka...
Här söker han efter skogens guld, KANTARELLER.... Vi hittade faktiskt en hel del på kort tid. Bör kanske berätta att pappa Arvid nu har börjat jobba, vilket inte är särskilt kul. Men men det får gå.
Nu ska jag snart krypa till kojs men först måste jag ställa lite inför morgondagen, lägga fram vad vi ska ha på oss, packa Abbes väska osv. Det gäller att planera allt för man vet aldrig hur morgonen blir...
Gonatt mina kära vänner!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Hej

Vad söt o duktig han är!
Men vaddå, har Arvid börjat jobba, vem ska då passa lillpojken?

KRAM