tisdag 18 augusti 2009

Tandvärk=lite sömn

Det var ett tag sedan jag skrev men har inte haft tid eller lust att blogga. Har nu börjat att jobba och det i sig är super skoj men jag saknar min lilla kille så mkt, så när jag kommer hem vill jag bara vara med honom tills han går och lägger sig.

Men nu kommer iallafall en uppdatering om vad som händer hos oss....

Albin har ont i sin mun, han håller på att få tre kindtänder på samma gång. Så nattsömnen är inte den bästa, tycker så synd om honom. Hoppas att det blir bättre inatt!

Imorgon ska Albin till BVC för 1 års kontroll, då blir det en läkarundersökning och en spruta.

Inskolningen hos dagmamman går helt över förväntan, han och de andra barnen verkar komma bra överens, han sover bra där och han verkar tycka att det är skojigt. Detta känns så klart jätte bra, man var ju lite nervös för hur det skulle gå. Så vi får hoppas att det fortsätter att gå lika bra när Arvid börjar jobba.

På fredag kommer mamma och pappa ned, det ska bli så kul att träffa dem och de längtar nu efter att få träffa Albin. Det har ju hänt så mkt med honom på kort tid, känns som om han har blivit storpojke i sommar.
Nu ska jag ta en dusch sedan blir det slappning i soffan... Ha det så gott mina vänner, kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli så roligt att komma ner och träffa er.Tycker synd om Albin att han ska ha så ont i munnen,nu ska ni få sovmorgon vi ska ta hand om Albin och mysa med honom

Kram

Mormor o Morfar

Therese sa...

Ja, tänder och nattsömn verkar inte vara bästa vänner.... Ediths fjärde tand borde snart titta fram hoppas jag! Skönt att inskolningen går bra. Tänk att det redan är dags att börja hos dagmamma. Vad tiden går snabbt! Kram

Magnus, din bror sa...

Hmmm, mamma och pappa kommer ner på fredag, det uppmärksammas i bloggen som nått alldeles stort och underbart. Men JAG då?????? Är jag nått som katten har dragit in?