måndag 4 maj 2009

Mamman ska till Malmö

Idag ska jag åka till Malmö, det är kurs för skolsköterskor. Det ska bli jätte kul och intressant, det är ett väldigt bra program. Det enda som känns lite trist är att vara ifrån Albin, jag har inte sovit ifrån honom än. Men det kommer nog att gå bra, han är ju hemma med pappa och gör en massa skoj.
Tog några fina bilder på Albin igår....




Vi har haft en väldigt härlig helg som tog slut alldeles för fort, vi har varit ute i det fina vädret, grillat massor av god mat, lekt och gosat med en underbar son, bara haft det härligt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i Malmö.

Vilka fina kort på Albin.

Kram
Mormor

Frank och jag sa...

Låter härligt, synd att även långa helger tar slut....

Vilken söt smurftröja Albin har!

Hoppas att du får det bra i Malmö.

KRAM

Anonym sa...

Åh va jag längtar efter er!!

//Maria

Anonym sa...

Gammelmormor har tittat på dom fina bilderna på Albin.Vad stor han har blivit hoppas att ni kommer hem snart så jag får träffa Albin.

Hälsningar

Gammelmormor