onsdag 8 oktober 2008

Magen....

Tänk hur mkt besvär ont i magen kan ställa till med... Albin har ofta ont i sin lilla mage, det resulterar i att han kan bli väldigt ledsen till och från. Mest på kvällen, då får jag gå och gå med honom samt sjunga och gunga honom. Det skär i mig när jag märker att han har ont, han tar i och tar i men kan ändå inte bajsa. Detta tog jag upp med BVC och vi bestämde att prova mjölkfri välling. Till saken hör att han också har fått några utslag på ena armen och det tillsammans med förstoppning kan vara tecken på att han är allergisk, hoppas inte, men hjälper detta så är det guld värt. Jag vill bara att han skall må bra!!!

Kort och gott; mår magen bra, mår är Albin och jag bra....
Hoppas att den nya vällingen fungerar!

Något som dock har varit väldigt bra är att Albin sover så bra om nätterna, han äter endast en gång på natten, det gör att han får en mkt gladare och piggare mamma. Idag har vi varit till Sala och träffat min kompis Camilla, lillkillen sov nästan hela tiden, hur nöjd som helst.

Nu ska jag sätta mig i soffan och ta en kopp te, för snart börjar Greys anatomy... hoppas att han ej vaknar ;)

Inga kommentarer: