måndag 27 oktober 2008

Albins helg

Det har varit en väldigt mysig helg. På torsdag så var jag (mamma) på Me and I party så Albin var hemma med pappa. Det gick så bra, killen var så nöjd med att få vara med sin pappa och jag tycket det var så lyxigt att få vara lite själv en kväll. Jag köpte en overall till Albin och en klänning till mig själv.
På fredag var vi först på barnsång, Albin tycker att det är så mysigt att sitta och lyssna och titta på alla barnen som sjunger och dansar. Efter sången åkte vi till Uppsala med farmor, jag köpte bla. en klänning till dopet. På kvällen var vi bara hemma och slappade. Lördagen bestod av promenader och lite lek och bus. På eftermiddagen hade vi fikabesök, vilket alltid är trevligt.
Igår söndag hade vi besök av Arvids kompisar, de har en ljuvlig pojke som heter Edvin, se nedan. Vi åt middag, köttfärspaj, mkt gott!! Albin ville inte sova medan de var här han slog rekord i att vara vaken, det var en mkt trött kille som somnade vid 21. Allt som allt en toppen helg!! Här ser ni klänningen som jag köpte.

Som ni tidigare har läst så har ju Albin varit sjuk, här får han sista dosen antibiotika. Han har varit så duktig att ta den.


Att ligga på filt och leka börjar bli riktigt kul, men det får inte bli för lång stund för då blir killen less!!



En go och gla kille!! Han mår så mkt bättre på den nya maten han får.





1 kommentar:

Frank och jag sa...

Vilken gullig body han hade på sig på nedersta bilden- jättefin! Ni ser ut att ha haft en mysig familjehelg. KRAM, vi ses på lördag