lördag 27 september 2008

Lite nya bilder

Med oss är det bara fint, Albin växer och växer, vi var på BVC i onsdags, nu väger han 5900g och är 60 cm lång. Allt är verkligen super bra, det är så underbart att se hur han utvecklas, det händer något nytt för var dag. Här ligger han och "pratar" med hans underbara groda!

Han är väldigt stark Albin, orkar hålla upp nacken bra och hör och häpna så i veckan låg han på mage och vips så hamnade han på rygg, killen blev så brydd över vad som hände så han började gråta...
Jag blev ju jätte glad, men jag trodde att det bara var en gångs företeelse men när Arvid kom hem i torsdags så skulle vi prova att visa honom detta, och ja, han gjorde det igen. Arvid blev så stolt över sin lille son!!! Charmtrollet, Albin.

6 kommentarer:

Frank och jag sa...

Hej
Gud så fin han är o växer gör han. Nu måste vi ses snart.

Jag gläds verkligen över att han gillar grodan- en groda som kan göra så mkt glädje- härligt!

KRAM MIN VÄN!

Frank och jag sa...

Vad fin han är med jeansen och POP tröjan i sån himla fin blåfärg!!!

Anonym sa...

Jag älskar honom verkligen och han är så söt!

Therese sa...

Vad söt han är. Jag ser också fram emot att ses. Vilket datum planerade ni att åka till Sthlm?

Anonym sa...

Hej på er han är en sötnos hoppas vi ses snart. Många kramar

Anonym sa...

Det var jag som sa det / kram Barbro