tisdag 26 augusti 2008

Mamman är trött

Albins tjorvighet håller i sig, igår sov han inte förrän kl 16,30, då var jag helt knäckt. Till saken hör också att jag har fått mjölkstockning så jag hade feber hela dagen igår, tur att det finns alvedon!!! Men han sov ändå ganska bra i natt, vaknade var tredje timme ungefär. Vilken jag får vara nöjd med. Idag sov han första gången vid kl 12.00 och nu hör jag att han börjar vakna...
Idag skall vi äta middag hos hans farmor, det ska bli så skönt, då kanske jag kan passa på att ta en liten tupplur!
Vi har varit hos BVC idag, han hade inte gått upp så där mkt i vikt som sist utan nu var det mer "normalt". Hon tyckte att allt såg bra ut. På måndag börjar vi i en sk. mammagrupp, det ska faktiskt bli kul att få träffa lite folk, man känner sig lite ensam om dagarna. Det är ju inte så att Albin är så pratglad... om man inte räknar skrik förstås.

Inga kommentarer: