fredag 15 augusti 2008

Första resan till Stöde

Imorgon ska jag och Albin åka till Stöde och hälsa på. Eftersom Arvid än så länge jobbar borta på veckorna så passar det bra att åka då. Vi kommer hem på torsdag igen, för då ska vi på BVC. Det känns lite pirrigt att åka med honom, men det kommer nog att gå bra. Vi kommer att åka tåg från Gävle, det är skönt att slippa ta bilen. Det ska bli så kul att komma till Stöde så att mormor och morfar får träffa honom igen, samt att jag får träffa lite kompisar. Längtar så efter alla!!!

Nu ska jag passa på att boka tågbiljett innan lille man vaknar igen.... Han är lite orolig på
kvällarna..

Vi ses, kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken överraskning!! Då kanske man får se lille Albin nu snart, jag som har så dåligt samvete att vi inte varit ner och hälsat på än, vi funderade på nästa lördag men då får vi se om vi hinner träffas nu istället! Det kommer garanterat att gå jättebra att åka tåg med honom, det funkade ju kanonfint när Tilde och jag var till dig! Jag tror jag åkte med Tågkompaniet eller x-tåg då för det var såna låga tåg där dörrarna är breda och i markhöjd, var kanon med vagnen att bara rulla på och så kunde ju Tilde sitta i bilbarnstolen i vagnen så man slapp konka så mycket, men allt går bra i norrland för alla är så trevliga och hjälpsamma när de ser att man är själv. De bara hugger tag och hjälper till! Hörs snart!! Kram kram