torsdag 3 juli 2008

Är nu i vecka 37.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå va fin du är gumman!! :0)

// Maria

Frank och jag sa...

Jättefin! Hoppas att du får en mysig helg tillsammans med dina föräldrar. KRAM

Anonym sa...

Jättefin bild!!
Åh vad spännande!! Inte alls långt kvar nu. Känner att det börjar närma sig för mig också, då jag är i v.35 nu.
Jobbar nästa vecka också, men nu längtar jag till att vara hemma o vila, njuta och pyssla inför bebisens ankomst!!
Hoppas att du mår bra och att allt går bra när det är dags!!
Kram, Maria N

Anonym sa...

Hmmmmm.... Fotografen kräver kredit för bilden! /T

Anonym sa...

Åh, vilken gomage!! Nu är det inte så långt kvar så det är bara att härda ut med allt jobbigt!! Man vet aldrig om bebisen vill komma ut lite tidigare :) Vi åker söderut om en vecka så jag tänkte att vi kanske skulle komma in och säga hej i allafall, hör av mig nåt i veckan! Sköt om dig! Kram kram