torsdag 8 maj 2008

En strålande dag!

Vilken underbart härlig dag... En sådan här dag önskar man att ens nära och kära bodde närmre så att man kunde sitta och fika med någon i solen.... Men jag är inte sämre än att jag gör lite fika åt mig själv och sätter mig i solen :) Mina rabarber har kommit upp så fint så jag funderar på att göra en paj tills Arvid kommer hem, det är ju så gott med rabarberpaj.

Dennis och jag har varit ute på vår första morgonpromenad, det var skönt men jag får så mycket sammandragningar när jag anstränger mig. Ska till barnmorskan idag och prata om detta, vad är normalt??? Min mage är stenhård nästan jämt.

Nu ska jag ringa til Kattis och höra hur det gick på hennes match//Må så gott!

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Hej
tack för trevligt samtal igår

Vi hörs snart igen

Ta det lugn, tänkt på magen

KRAM

Frank och jag sa...

Jag drömde om att jag fick träffa dig i natt. Det var en härlig dröm! När kommer du min vän?