måndag 14 januari 2008

Måndag

Så var det måndag... tiden går så fort! Tycker nyss att det var fredag... Det tråkigaste med måndagar är att då åker Arvid bort på jobb och kommer hem på torsdag, det är så långsamt när han är borta.

Pratade med Kattis nyss, vi försökte boka in några dagar som vi kunde ses på, vi bestämde inget utan ska kolla i våra kalendrar. Hoppas att det inte dröjer så länge bara, längtar efter min vän. Jag är också sugen på att åka hem till Stöde, men det får nog dröja några veckor till. Mamma och pappa kommer ner om tre veckor, det ska bli så kul.

Idag har jag bara slappat och kollat på tv, ja.. vovven har ju fått sina promenader förstås. Nu ska jag ta mig en kopp te och läsa lite.

1 kommentar:

Tilde sa...

Låter som att du har haft en skön dag, det gör du rätt i, man ska ta en sån dag ibland! Själv är jag förkyld och hoppas att inte smitta Tilde, vill inte att hon ska vara sjuk mera nu... Ha det så gott och sköt om dig tills vi ses!
Kram kram