lördag 19 januari 2008

Jobbfest!

För någon vecka sedan hade vi klinikfest, årets tema var film. Vi behövde inte vara utklädda med det var ett plus om vi var det, ganska många kläddde ut sig vissa bättre än andra. För min del blev utklädningen lite halvhjärtad, hade jobbat hela helgen och inte haft tid att ordna med kläder så jag sprang ner på stan efter jobbet och försökte fixa lite grejer. Resultatet ser ni här, jag försöker se ut lite som Zorro... Bredvid mig står Pippi alias Ingalill, hon hade verkligen fått till en bra utstyrsel. Här är några andra som jag jobbar med, ni ser Prusiluskan, lilla sjöjungfrun, Ronja och en till Pippi. De som ordnade festen var utklädda till Pink ladies, från filmen Grease.

Det var en jätte god mat, buffé, sedan lekte vi lite lekar, det var allt som allt en toppen kväll.

Inga kommentarer: