lördag 5 januari 2008

Det var ett tag sedan....

Det var ju ett tag sedan jag skrev men det har varit mycket den sista tiden... Har varvat jobb med julpyssel.

Julen var mkt trevlig, firade den tillsammans med Arvids familj, jag var ledig julafton samt juldagen. Vi for hem till mamma och pappa helgen som var och firade lite jul! Det var kul men tiden gick fort!!! Hann inte med att se alla som jag hade planerat men ska snart fara hem igen. Saknar er alla!

Det nya aret firades in hos Hanna och Ronnie, lugnt och trevlig och med god mat och dryck.

Alllt som allt har den varit en underbar jul.

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

KÄRLEK!

Tilde sa...

Du är inte ensam om att det var ett tag sedan man skrev på bloggen. Varje gång jag går in och ska skriva så måste jag läsa ikapp mig på alla kompisars bloggar och kommentera och sen hinner jag inte skriva på Tildes. Kan ha och göra med att det känns jobbigt att göra inlägg när det har gått lång tid också! Kul att du skrev nu i allafall! Jag gör det en annan dag jag :) Sköt om dig! Massor av kramar