fredag 17 augusti 2012

Kul dag?

Ja, detta skulle bli en kul och mysig dag med mina pojkar. Så hade jag tänkt... Efter lunchen fixade jag fika sedan åkte vi till Sala för att leka i den stora lekparken och ha kul. Men först skulle skor till Gustav inhandlas. Då började det bli omysigt och inte så kul. Gustav ville inte sitta i vagnen och Albin skulle prompt ha ett par jeans som var två storlekar för stora. Enligt honom satt de så bra, efter mkt om och men så tog vi oss ur affären utan byxorna... Försökte diskutera detta med Albin sen men han kunde inte förstå varför han inte fick dem. Orättvist tyckte han...
Jaha sen kom regnet. Ingen lekpark och ingen glad Albin, varför gör jag detta??? Blev en fika istället och då blev det mysigt och kul igen. Skor till Gustav köpte vi sen och lite godis.
Kan säga att jag är lite trött nu..

Inga kommentarer: