lördag 30 juli 2011

Livet rullar på

Ja nu har det gått en vecka sedan sist jag skrev, tiden går så fort!
Vad har vi gjort då? Jag har mest varit inne med lillebror och tagit det lugnt. Jag fick en rejäl mjölkstockning i veckan men nu känns det bra igen. Fy bubblan så ont det gör när man får det, usch!!
Lillebror är så söt och go och nätterna börjar nu bli bättre. Han har kunnat varit uppe väldigt länge och ätit och ätit men nu börjar det som sagt att rätta till sig. Skönt!
Albin hänger mest med pappa, de fixar och donar. Just nu håller Arvid på att göra klart räcket till altanen och självklart är Albin med och snickrar.
Det funkar bra med Albin och lillebror, Albin är så snäll med honom och vill gärna hjälpa till med det han kan.

Igår åkte jag och en kompis till Valbo, första turen med lilleman och det gick galant! Han åt och sov och vi kunde både äta i lugn och ro samt shoppa lite. Det var mysigt att komma ut och göra nått.

Vi har också haft besök från Stöde, min kompis Sara och hennes familj. Det var så kul att de kom! Barnen lekte på, det blev bla. fotboll och höjdhopp Vi grillade korv och hamburgare till lunch sedan åkte de vidare på sin semestertur.

Det var lite om vad vi har gjort denna vecka, nu får vi se vad nästa vecka har att bjuda på....

Inga kommentarer: