lördag 12 februari 2011

Morfar på besök

Vi har haft morfar på besök, han kom i torsdags och åkte hem idag. Det passade bra att stanna hos oss då han varit på konferens i Norrköping. Det har varit så skoj att ha han här, Albin har lekt och busat med sin käre morfar. I fredags så var Albin hemma med morfar, det gick så bra. De varit ute och åkte snowraiser, skottade snö, lekte, busade och åt massor med mat. De hade en mysig dag tillsammans. När jag kom hem från jobbet så klädde vi på oss igen för att gå på Ica och handla lite inför middagen, enchiladas. (vet ej om det stavas så) Det blev iallafall super gott, mätta och belåtna tittade vi på "På spåret". Albin somnade gott vid 20.
Idag har vi varit ute i det ljuvliga vädret, vi åkte lite mera snowrasier sedan byggde vi en grotta i snön. Efter några timmar så var det dags att gå in och värma oss lite.
Morfar packade ihop sina saker och åkte hem, vi gjorde ordning lunch, pannkaka. Så gott!!

Tack för all hjälp pappa!

Nu sover lilleman och sedan ska vi åka ut till farmor en sväng.

Underbara helg....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!
Kul att höra att det gick bara för morfar. Nu har jag bakat både bullar och matbröd måste fylla på förådet till vecka 8 för då kommer ni.Jag har även ute på en timmes promenad. Nu ska jag koka älgbuljong. Ska även ladda med köttsoppa för det vet jag att ni gillar,

Kram

Mormor