lördag 5 februari 2011

Härlig lördag

Idag har jag haft en riktigt härlig lördag!
Dagen började bra, Albin sov till halv åtta sedan låg vi och drog oss till nästan halv nio, så skönt. Efter lite tillfixning så åka jag och Marielle till Sala för lite shopping och ansiktsbehandling.. ja ni läste rätt, jag har fått en underbar ansiktsbehandling idag. Det vara bara så ljuvligt. Känner mig så ren och fin nu. Men aj, det gjorde lite ont när det klämdes och vaxades.. Men i det stora hela så var det väldigt skönt att få bli ompysslad i en timme. När vi var klara med våra behandlingar så gick vi och åt en smarrig lunch. Lite shopping blev det också, men mest till Albin. Han fick ett nytt pussel (hans favorit just nu) samt en ny traktor med kärra till. Väldigt viktigt att man kan lasta och lasta av.

Nu slappar vi framför Rorri räserbil, snart ska vi beställa pizza. Vilken slappardag, men för att kompensera kaloriintaget så ska jag fixa en smarrig fruktsallad till efterrätt.

Skönt med en dag som denna, lovade mig själv att jag ska börja unna mig lite behandlingar, nästa gång blir det en behandling för fötterna, så de blir sommarfina.

Ha en trevlig lördag och glöm ej bort att skämma bort er själva lite då och då....

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken härlig dag du haft! Och vad skönt med ansiktsbehandling! Helt rätt att unna sig lite lyx ibland..:) Hoppas pizzan smakade bra! Kram kram C

Anonym sa...

Ja man ska unna sig nått trevligt då och då.
Pizzan var som vanligt god fast jag tycker hemgjord är mkt godare.
kram L