tisdag 10 augusti 2010

Tillbaka till verkligheten

Ja nu börjar vi så smått komma tillbaka till verkligheten, jag har jobbat två dagar och Albin har börjat lite försiktigt med sin inskolning på det nya dagiset. Känns faktiskt skönt att börja hitta tillbaka till vardagen och rutiner igen. Kanske att det känns så bra för vi har haft en underbar semester och vädret har ju varit toppen. Jag kan inte klaga på denna sommar, som vi har njutit!

Det kändes som sagt kul att komma tillbaka till jobbet och träffa alla igen. Det är lite mjukstart denna vecka för eleverna börjar inte förrän nästa vecka.
Nästa vecka kommer jag att börja inskolningen på dagis på riktigt, det känns toppen på Myggan. Arvid och Albin har varit där och lekt lite idag och det gick hur bra som helst, Albin körde på och lekte som bara den. Skönt! Tror inte att det kommer bli några problem.

Har faktiskt kommit igång med att röra på mig, försöker gå ut och gå ett par tre gånger i veckan, har även sprungit lite. Känns skönt, ikväll har jag gått nästan 8 km och det känns i benen. Är ju inte så tränad bör tilläggas, men nu ska det bli andra bullar.

Nu ska jag bara slappa i soffan med lite fika (har förtjänat det)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Vad skönt att du har kommit igång med träningen!

KRAM
Kattis