fredag 20 augusti 2010

Dagis

Inskolningen går väldigt bra, Albin trivs bra och allt verkar funka.
Veckan har sett ut så här;
Måndag; 9-11
Tisdag; 9-11
Onsdag; 9-12
Torsdag; 9-14
Fredag; 9-15
Han börjar komma in i gruppen, leker bra med de andra barnen. Maten funkar bra, kocken Bertil lagar god mat. Att sova efter lunchen igår var inga problem han somnade efter ca. 10 min. På måndag börjar vi att gå efter schema dvs 7,30- ca. 16 så vi håller tummarna att det går lika bra då.

Så var det helg igen då, denna helg är det fullt upp. Albin och jag blir ensamma fredag och lördag, för ikväll har Arvid match sedan imorgon ska han springa stafett Vasan (tror jag det heter) så då är han borta hela dagen. Men vi roar oss ändå.
På söndag är det öppet hus på Myggan för dagiset firar 15 år så då ska vi dit, det blir mat och tårta. Aktiviteter för barnen såsom ansiktsmålning, ponyridning, 5-kamp osv. Blir nog toppen!
Nu ska jag städa... måste passa på är ju ensam till kl. 15.
Ha en trevlig helg, kram

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Hoppas att ni får en mysig helg.
Kram