söndag 14 mars 2010

Underbar helg

Vi har verkligen haft en toppen helg!
I fredags fick vi besök av Albins faster Johanna, det var så mysigt att få träffa henne, det var ganska länge sedan sist. Sedan kom fam, Forsberg upp på lite fika, alltid lika trevligt. Barnen lekte och hade så roligt tillsammans. Lördagen spenderades mest utomhus, jag och Marielle skulle vara ute med barnen men de var så trötta att de somnade nästan på en gång i vagnen, så efter promenaden satte vi oss med varsin kaffekopp i solen, kan man ha det bättre... Kvällens tv underhållning pendlade mellan Timråmatch och Melodifestival. Tyckte att Salems låt skulle ha vunnit men Anna var också bra och Timrå vann!
I dag har vi också varit ute mestadels, jag började dagen med en tur till Gävle för att hämta en tripp trapp stol till Albin (köpt på blocket), när jag kom hem så blev det korvgrillningen med goa grannar och fina fastrar. Det var så mysigt, sedan tog Nonno och jag en promenad, Albin somnade gott i vagnen. Vi satt sedan i solen och surrade innan det var dags för dem att bege sig hemöver. Middagen idag bestod av lax och rotsaker o ugn, smask!
Nu sover Abbe gott och jag ska slappa framför tv, känner mig så nöjd och glad...
Bilder från helgen kommer inom kort, kram på er!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Vad mysigt ni har haft det!

Vad roligt att du känner dig nöjd och glad, hoppas att det håller i sig.

KRAM
Kattis