fredag 12 december 2008

Så det snöar

Helt otroligt vad det vräker ner snö... Jag har varit ute och gått med Albin och nu är jag helt slut i armarna efter att ha dragit vagnen i detta snökaos. Men jag ska inte klaga för det är helt underbart att det kommer snö. Enda nackdelen är snöskottningen, jag var ut i morse och skottade nu syns det inte ens, men nu får Arvid skotta när han kommer hem.

Hanna och Emilia har varit hos oss på förmiddagen, de åt lunch här sedan gick vi alla ut en sväng.
Nu ska jag fixa lite hemma, plantera en julgrupp och lite annat stök.

Må så gott/kram

3 kommentarer:

Frank och jag sa...

ja det skulle snöa mycket i stora delar av landet en tydligen inte här. Jag blir så avundsjuk då jag läser det du har skrivit!

Kram till en snöängel från mig

Anonym sa...

GRATTIS TILL KAKORNA!:)

Anonym sa...

Vilken tur ni hade på Lucian som vann så mycket kakor! Grattis!
/Linda