onsdag 16 maj 2012

Tider springer lika fort som Albin

Nu var det ett tag sedan jag bloggade men som sagt tiden går så fort. Här kommer en kort uppdatering;
Vi har varit i Stöde, jag och grabbarna åkte tåg upp förra onsdagen och kom hem i söndags. Vi har haft mysiga dagar hos mormor och morfar. Jag och Arvid sov på Södra berget i lördags, hur mysigt och lyxigt som helst. Första gången vi lämnade bort Gustav och det gick så bra som vi trodde det skulle göra.
När vi kom hem i söndags så bröt pojkarnas förkylningar ut ordentligt. Massa snor och hemsk hosta. Albin har varit hemma hela veckan och vilat upp sig.
Annars, ja det är helt underbart att vara hemma med mina pojkar. Fast jag ibland känner mig helt slut så är det ändå en gåva...
Här ser ni min fina pojke som kom med blommor till mig.... Undra vems rabatt som är fyra tulpaner fattigare?
Nu är det helg och pappa är hemma med oss, härligt!

Inga kommentarer: