tisdag 14 april 2009

Påsken

Vi har varit hos morfar och mormor över påsken, uppe i Hullsjön. Vi åkte när jag slutade jobba på onsdagen, resan upp gick jätte bra. Mormor och morfar blev så glada när vi kom!

På torsdagen åkte vi in till Sundsvall en sväng och shoppade lite och åt på kina, jätte mysigt! På väg hem passade vi på att hälsa på hos fam. Ring, det var så kul att träffa dem igen. Maria hade fått en stor och fin mage! (hon ska ha bebis i juni) Vi åkte även in till Johan och Anette och tittade på deras hus, det var så fint, de kommer få det så bra när det är klart.

Vad har vi mer gjort ? Jo, vi har myst, lekt, ätit, solat, haft det bara bra med andra ord. Det är så skönt att bara vara. Mormor och morfar njöt över att bara få umgås och busa med Albin. Och jag tyckte det var skoj att träffa min kusin Frida som också var i Hullsjön.

Albin badade i den minsta badbalja som jag har sett, han tyckte inte att det var så kul, det gick ju inte att busa så mkt i den.
Abbe och pappa gör en gagang, något som jag tyckte var super skoj när jag var liten och det verkade som om Abbe tyckte det med, han skrek av skratt !
Här provar han sina nya pumaskor, är de inte söta?
En super härlig helg som tog slut alldeles för fort... Vi hann inte med allt som vi ville men så är det alltid!
På lördag träffade vi Therese och Björn och deras Edith hemma hos Anders och Maria, mer om det och bilder kommer senare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var otroligt roligt att få träffa er. En riktigt mysig påsk helg,Albin har blivit så stor och nu går att busa och leka med honom. Roligast för Albin var att krypa i kartong tunneln !!!

Kramar

Mormor o Morfar

Frank och jag sa...

supersöta skor- längtar efter att få träffa godingen i skorna lite mera. Vi måste boka in ngt.

KRAM

Frida sa...

Det var jätte roligt att äntligen få träffa er:)<3

Therese sa...

Även vi tycker det var kul att träffa er igen! Vi åker till Sala nästa helg. Hoppas vi kan ses då!

Kram

Här är vårt (lant)Liv! sa...

Vilka fina bilder... härlig men något trång badbalja *skratt*

Nu har jag uppdaterat min blogg med lite bilder...

kram kram