söndag 2 september 2012

Så var det dags!

Nu var det dags för tjejhelg och tjejmilen. Som jag har längtat efter denna helg. På fredag åkte jag till en barndomskompis och hälsade på. Fick god mat och gott vin. Så mysigt att få träffa henne och hennes fina familj. Sedan åkte jag till hotellet där Kricken väntade. Det blev massa surr och mer vin. Var 1 år sen sist så det var mycket att prata om :)
Sedan var det lördag och dags att snöra på sig springskorna, lite nervös var jag.
Ute på Gärdet stod 32000 förväntansfulla tjejer till. Trots regn så var det ett roligt lopp. Fick en tid som jag är nöjd med då jag inte sprungit så mkt. 1.06.
På kvällen blev det middag med tjejerna, jätte god mat och så trevligt att träffa alla.
Kricken har nu åkte hemåt och jag ska bege mig in i duschen sedan väntar den härliga hotellfrukosten. Mina ben känns mkt tunga och stela idag...
Arvid och pojkarna kommer och hämtar mig, sedan beger vi oss till farfar Christer.
Haft en härlig och behövlig helg, skönt att få vara ifrån allt men nu blir det mysigt att få träffa alla mina pojkar.

Inga kommentarer: