måndag 7 november 2011

Underbart helt enkelt!

Åh är det så här det känns att vara utvilad, en underbar känsla!!! Helt otroligt, Gustav somnade klockan 21 och vaknade inte förrän halv 5, jag somnade som en stock strax efter, alltså har jag sovit mer än 7 timmar i sträck, minns inte när det hände sist. Efter att G ätit så somnade han om vid halv 6 och jag med, sedan vaknade jag vid 7,30 och G vaknade 8,30. Helt underbart!!! Känner mig som en ny människa idag. Hemligheten bakom detta kan vara att jag minskade på hans sömn under dagen, nu får vi hoppas att detta håller i sig ett tag.
Vi for till farmor efter frukosten, det blev en tur till skogen och det finns fortfarande galet mkt svamp. Sedan fick vi lunch där innan vi åkte hem. Idag kommer min kära bror på middag, även det är härligt... Tralalallala

2 kommentarer:

Therese sa...

Ja du, där har du nog lösningen på hans nattuggleri. Precis som vi trodde när vi pratade om det på telefon. Hoppas, hoppas det håller i sig. Kram

Anonym sa...

Hej

Vad härligt det låter! men hur drar men ned på sömnen på dagen utan att få en grinfis?

/Kattis