onsdag 6 april 2011

Möhippa

I lördags hade vi möhippa för Johanna som gifter sig nu på lördag, så då ska vi på bröllop. Möhippan var skoj men ack så trött man är på kvällen, inget partyanimal om man säger så.... Det blev lite relaxning med bubbbel, sedan vidare mot en god och väldigt trevlig middag. Söndagen startades upp med hotellfrukost, vilken bara var så god. Älskar verkligen att det, det fanns allt från pannkakor till färska frukter... mmmmm Sedan bar det vidare, och vi fick alla prova på kroki, väldigt svårt med skoj. dagen avslutades med fika på Waynes. En trött tjej åkte hem till sin underbare son, längtat efter honom i helgen... I helgen blir det som sagt bröllop i Torsång, alltid kul att gå på bröllop. Inte lika roligt att hitta något som man passar i. Har redan spräckt en klänning som jag tyckte att jag borde kunna ha. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig, dagsformen på lördag får avgöra, har i allfall två alternativ. Nu blir det gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Du blir nog fin vilket som!

KRAM
Kattis