måndag 8 november 2010

Jag är sjuk....

Usch, jag är sjuk. Det var väldigt länge sedan jag var sjuk sist...
Blev dålig i fredags och nu börjar jag väl som smått att känna mig som människa igen fast inte riktigt. Blir hemma imorgon med sedan får vi se.

Vad har hänt sedan sist då?

Jo vi har varit hemma i Stöde och hälsat på, alltid lika härligt. Kort kommer inom kort...

Jobbat på som vanligt, full fart hela dagen lång och Albin stor trivs på dagis.

Myser och skrattar gott åt vår Albin som är så kul just nu samtidig som han är väldigt intensiv... Han har mkt spring i benen och vill busa och leka mest hela tiden men det är väl så det ska vara, konstigt vore det väl annars. Men ibland blir mammor och pappor lite trötta ;) Men snabbt får vi ny energi igen....

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på lite tv.
Må så gott mina fina vänner och min underbara familj. Kram

Inga kommentarer: