fredag 10 september 2010

Fredag igen

Åh vad tiden går fort, så var det dags för helg...
Tycker nyss att jag packade upp väskan från Stockholmsresan förra helgen! Vi hade verkligen super skojigt, det var helt underbart att träffa alla tjejerna igen samt att bara få vara en hel helg. Att vi bodde på hotell gjorde ju inte saken sämre direkt! Sammanfattningsvis kan jag säga så här;
vi har pratat och skrattat, dansat och skrattat, ätit gott och skrattat..... UNDERBART!
Men det var också skönt att komma hem igen, fast vi har haft skoj så har jag saknat mina grabbar. På söndag blev det bara mys med min goe Abbe.

Veckan har rullat på, mycket på jobbet, tycker bara att jag hinner komma dit så är det dags att åka hem. Men nu är det fredag och hela helgen ligger framför oss. Vi har inte så mycket inplanerat vilket är skönt. Imorgon blir det iallafall en tur ner till fotbollsplanen för att heja på pappa.
Hoppas att det härliga vädret håller i sig!
må så gott mina vänner, nu ska här mysas!

1 kommentar:

Camilla sa...

Härligt det låter! Ett gott skratt förlänger ju livet, så ni har nog förlängt det med flera år!..;)Nästa gång vill jag oxå följa med! Hoppas allt är bra! Kram C