tisdag 1 december 2009

Vi stökar på...

Ja tiden rullar på här hemma, jag tycker att det går alldeles för fort... jag känner att inte hinner med mig riktigt. Det är otroligt mkt på jobbet nu, har tagit på mig lite extra grejer som är super skojiga med tar dock mkt tid. Sedan vill man ju hinna med att greja hemma också.. men det är väl så det kan vara ibland.

Ikväll har jag fixat lite med Albins kalender, han ska få små paket varje dag. Inte så märkvärdiga saker men han har nu kommit på hur roligt det är att öppna paket så då är det kul att ge :)
Har även hunnit med att sätta upp julgardiner i Abbes rum, så nu är det även julfint där.
Annars är det full fart på vår lille kille, här kommer han farande i sin nya tomtedräkt som vi köpte till honom i helgen. Vi tycker att det händer mkt med Albin nu. Vi kan säga åt honom att hämta olika saker och då gör han det samt att han kan lägga tillbaka sakerna. Han börjar även prata lite mer, när han vaknade imorse vid 5,30 så fick han välling, då hörde jag "tack" när han fick flaskan. Så otroligt sött och väluppfostrat ;)
Nej nu blir det kojning, må så gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu längtar vi efter våran lille tomtenisse.

Kram

Mormor o Morfar