torsdag 2 april 2009

Ensam hemma

Idag har Arvid och Albin varit på Antikmässan i Stockholm med farmor. Det var så tomt när jag kom hem från jobbet, annars när jag kommer hem så kommer en glad kille krypande mot en så fort han bara kan.
Jag ringde till Hanna och hon var också ensam hemma, så då beställde vi pizza och mös bara hon och jag. Det är inte ofta eller har aldrig hänt att vi suttit själva och ätit sedan Albin kom, det var lite lyxigt! Efter vi hade proppat i oss all pizza så tog vi en promenad i det härliga vädret, det har varit en super fin kväll, varmt och skönt. Känns att våren nu är här.

Men nu saknar jag min lille klimp så mkt!!! Pratade med Arvid tidigare och de skulle nog vara hemma vid nio tiden så de borde vara här när som helst.

Härligt, imorn är det fredag!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Hej min vän! Önskar att jag hade varit där med er! Ja, visst är det härligt med våren. Är all snö borta hos er?

Ja, du borde verkligen läsa boken. tror jag är nyttigt både för ditt liv och ditt jobb.

Kram vi ses snart