söndag 4 januari 2009

Hos mormor och morfar i Stöde

Vi kom till Stöde i tisdags, bilresan gick ganska bra. När vi kom fram så blev det middag och sedan en försenad julklappsutdelning. Albin fick så fina saker, även mamma och pappa fick bra och fina klappar. Fast han inte har öppnat så många paket i sina dar så är han en hejare på att riva bort papperet. Mormor och morfar tyckte att han hade blivit så stor och att det hade hänt så mkt med honom.Mormor hade plockat ned mina gamla leksaker från vinden, denna leksak blev särskilt populär. Mormor myser med Abbe på filten.

Han fick en sån fin bil av mormor och morfar, den är mjuk och härligt blå.
Det tråkiga med denna vistelse förutom att man måste åka hem är att det har varit så otroligt kallt i Stöde, idag när vi åkte var det -26 grader, brrrr. På grund av att det varit så kallt har vi inte kunnat varit ute så mkt och det har varit trist.
På fredag så åkte vi till Sundsvall, mamma och jag gick på stan en sväng sedan kom Arvid, pappa och Magnus så då åt vi lunch på Kina, så gott!! Efter det så åkte vi till mormor och fikade samt att Albin ville ge henne en julklapp och förstås så hade mormor köpte till Albin, han fick en så fin puma mysdress. Men tiden rinner iväg och vi hinner inte allt som vi hade tänkt. Men mysiga dagar har det varit!

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Så mysigt ni har haft det, nu längtar vi efter att få träffa er. Albin o mormor mysr på filten precis som min mamma och Frank gjorde- jag känner igen det precis!
KRAM o jag o Frank har planer på att hälsa på er.....Snarare än du tror!

Anonym sa...

Vi längtar efter er. Vi kommer sista helgen i Januari. jag tror att Albin längtar efter mormors mysiga mornar

Kram på er

Mormor o Morfar